12 de maig 2010

Acte "Padrins lingüistics" a la UIB


Fotos cedides per n'Anna Tur del CAIRE-EF (Gràcies.)

Diari d'un dia amb els padrins lingüístics:
Redactat per na Dana Melisa de 1r E (alumna nouvinguda de Colòmbia):

El dia 4 de maig vàrem sortir sobre les 9.30h, uns quants alumnes amb els nostres padrins lingüístics cap a l'UIB. Ens vam rebre uns treballadors i ens van atendre molt bé.
Ens van dedicar unes paraules i a continuació els alumnes vàrem llegir unes poesis davant de tothom. Vam anar més instituts: Blancadona, Xarc, Sa Colomina i Sant Antoni.
A la sortida ens van donar una tassa amb coses a dins (llapis, boli, clauer). Després ens vam preparar un menjar. Estava molt bo!!!.
Llavors vam anar a les murades del castell i uns monitors ens van explicar moltes coses. A l'acabar la nostra professora Isabel ens va duur cap a la catedral on vam veure totes les imatges que hi havien. Molts de turistes estaven fent-hi fotos.

La meva opinió: M'ha agradat molt, sobretot perquè amb les meves amigues m'ho he passat molt bé. Vam escoltar música, vam ballar, i el que és el millor: vam menjar moltíssim!! Ja que vam compartir el menjar.
La gent que ens va rebre eren molt bons i parlaven molt bé el català. Un dia m'agradaria molt parlar com ells parlen el català.